مدرسه تابستانی خواندن
تاريخ : 29 / 4 / 1394 | 9:8 | نويسنده : قربانی

 


نخستین دوره آموزشی «مدرسه تابستانی خواندن» شهریور ماه سال جاری از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد برای نخستین بار و در قالب طرح «مدرسه تابستانی خواندن»کتابداران نخبه پژوهشگر و علاقه‌مند را برای ایفای نقش کلیدی مروجان خواندن در جامعه آماده می‌کند.

در همین راستا سامانۀ ثبت نام داوطلبان شرکت در دوره‌های آموزشی ترویج خواندن «مدرسۀ تابستانی خواندن» راه اندازی شد. کتابداران شاغل در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور می‌توانند از روز دوشنبه 22 تیر ماه 1394 نسبت به تکمیل و ارسال اطلاعات خواسته شده اقدام کنند.

شایان ذکر است، در این سامانه داوطلبان می‌توانند به تکمیل کاربرگ‌های اطلاعات فردی، تجربه‌های فعالیت داوطلبانه، پیشینه علمی و آموزشی، سابقه کار در نهاد و همچنین پاسخ‌گویی به پرسش‌های مطرح شده در حوزۀ ترویج خواندن بپردازند. ارزیابی و انتخاب شرکت‌کنندگان بر پایۀ اطلاعات فرم‌های تکمیل شده، حاوی قابلیت‌ها و توانمندی‌های آنان، انجام می‌شود. آخرین مهلت تکمیل این فرم‌ها نیز، روز شنبه 10 مرداد 1394 است.

گفتنی است، «مدرسه تابستانی خواندن» یکی از برنامه‌های «طرح ملی خواندن» است که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود. این برنامه آموزشی طی دو دورۀ چهار روزه در شهریور ماه 1394 به صورت متمرکز در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد. در این دوره اساتید و صاحب‌نظران حوزۀ ترویج خواندن به انتقال یافته‌ها و تجربیات ارزشمند خود به شرکت‌کنندگان خواهند پرداخت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: