هشتمین بسته نو رسیده ها ...
تاريخ : 29 / 4 / 1394 | 8:20 | نويسنده : قربانی
ارسال هشتمین بسته «نورسیده‌ها» آغاز شد


اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری ششم و هفتم بسته «نورسیده‌ها» خبر داد و اعلام کرد توزیع هشتمین بسته منابع جدید به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در حال انجام است.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از اتمام ارسال سری ششم و هفتم بسته کتاب «نو رسیده‌ها» در موضوعات مختلف قصه، رمان، ادبیات، شعر، روانشناسی، تاریخ، علوم کاربردی، طب سنتی، علمی و آموزشی، کودک و نوجوان، دین، تاریخ، سیاست، اقتصاد، دشمن شناسی، هنر، حقوق، معماری، جغرافیا، جامعه شناسی، فرهنگ، فلسفه، علوم اجتماعی، تعلیم و تربیت، سبک زندگی، زبان فارسی، انقلاب اسلامی و کلیات در اردیبهشت‌ ماه خبر داد و اعلام کرد با اتمام ارسال بسته‌های مرحله ششم و هفتم، کار ارسال بسته نورسیده‌های 8 نیز از شانزدهم تیر به کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز شده است.

کار ارسال بسته ششم «نورسیده‌ها» با 70 عنوان و 9465 نسخه کتاب از دوم اردیبهشت‌ آغاز و یک هفته بعد پایان یافت و ارسال بسته هفتم نیز با 61 عنوان و 126333 نسخه کتاب از هشتم اردیبهشت آغاز و روز دهم خرداد پایان یافت. همچنین با اتمام ارسال هفت بسته «نورسیده‌ها» تاکنون، جمعاً 367745 نسخه کتاب در اختیار کتابخانه‌های عمومی کشور قرار گرفته است.

گفتنی است ارسال منابع جدید کتابخانه‌ای در دوره جدید نهاد از مهرماه سال گذشته و به همت اداره کل منابع نهاد آغاز شده است و تاکنون بسته‌های 4،3،2،1و5 در قالب طرح نورسیده‌ها به تمامی کتابخانه‌های کشور ارسال شده و کار ارسال سری هشتم نیز آغاز شده است.

لازم به یادآوریست،‌ دفترک نورسیده‌ها نیز با هدف طرح نکاتی در قالب معرفی و خلاصه از هر عنوان کتاب، مقارن با هر بسته ارسالی، روی پرتال سامان بارگذاری خواهد شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: