ارسال کتب کودک و نوجوان به کتابخانه های عمومی
تاريخ : 20 / 4 / 1394 | 8:22 | نويسنده : قربانی
 


مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ارسال بسته ویژه کودک و نوجوان به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان (بزرگداشت مرحوم مهدی آذر یزدی) خبر داد.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علی رمضانی، مدیرکل منابع نهاد با اشاره به حمایت نهاد از تولید کتاب در حوزه کودک و نوجوان و اختصاص 50% از خرید تازه‌های نشر از نمایشگاه کتاب سال 94 به این بخش، بیان کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری در حوزة کودک و نوجوان، راهبردی و بلندمدت است، سیاست نهاد در ایجاد، توسعه و تأمین منابع «بخش کودک و نوجوان» در سطح کتابخانه‌های عمومی کشور به صورت جدی پیگیری می‌شود.    

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه های عمومی کشور افزود: به مناسبت 18 تیر، روز ادبیات کودک و نوجوان، 1730 بستة ویژة کودک و نوجوان از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تهیه و ارسال آن به کتابخانه‌های دارای بخش کودک از هفته گذشته آغاز شده است. این بسته‌ها شامل 24 عنوان و 84 نسخه کتاب است.   

وی ضمن اشاره به تلاش اداره کل منابع به منظور انتخاب عناوینی جذاب و پرمحتوا برای مخاطبین کودک و نوجوان اضافه کرد: در بسته های ارسالی، از آثار مرحوم مهدی آذر یزدی، نویسندة بزرگ معاصر که این روز به پاس بزرگداشت وی نامگذاری شده، مجموعة قصه های خوب برای بچه های خوب گنجانده شده است. این کتاب از بهترین آثار موجود در حوزه ادبیات کودک و نوجوان است که چندین نوبت تاکنون تجدید چاپ شده است. 

رمضانی در پایان نسبت به غنای بیش از پیش منابع کتابخانه‌ای با ورود آثار ارسالی ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است شاهد استقبال بیشتر اعضای کتابخانه در بخش کودک و نوجوان باشیم.  

گفتنی است، در حال حاضر بیش از 1700 باب از کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دارای بخش مستقل کودک و نوجوان می‌باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: