تاريخ : 30 / 5 / 1396 | 9:58 | نويسنده : قربانی



نظرات شما عزیزان:

دانلود مقاله علمی
ساعت10:16---30 مرداد 1396


سلام.خوبید؟؟از اشناییتون خوشبختم.بزارید اول بابت وبلاگ زیباتون تشکر کنم.
راستش من نمیدونم چجوری از وبلاگ شما سر در اوردم.،ولی از فرصت استفاده کردم که مزاحمتون بشم و ازتون بخواهم که در گسترش یک سایت علمی و واقعا مفید از شما کمک بگیریم.ما یک تیم 4 نفره هستیم که یخواهیم بزرگترین سایت مقاله را راه اندازی کنیم.و واقعا به حمایت تک تک سایت ها و وبلگ ها نیاز داریم.اگر لطف کنید، و نه بخاطر من ،بلکه بخاطر رشد یک سایت علمی ،این سایت را در وبلاگ خود تبلیغ کنید و یا حداقل تبادل لینک کنیم،واقعا لطف بزرگی در حق علم پژوهان کرده اید.
برای جبران لطف شما من هم شمارا در یک سایت خوب لینک می کنم.(حتی اگر بخواهید من اول لینکتون میکنم)
اگر لطف کنید و درخواست من را قبول کنید واقعا ممنونتون میشم.
لطفا در مورد حمایتتون حتما بهم اطلاع بدید ،حتی اگر فقط یک تبادل لینک ساده باشه.
دوست دار شما مهدی ابراهیمی
09162996828

سلام وقتتون بخیر ممنونم از حمایتتون موفق باشید انشالله لینک رو بفرستین .هر کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: