کارگاه هنر در کتابخانه بصورت کتاب محور
تاريخ : 13 / 9 / 1395 | 8:31 | نويسنده : قربانی

مسئول کتابخانه شهدای گمنام از برگزاری کارگاه (هنر در کتابخانه ) خبر داد :

اعظم اکبری گفت : فعالیت‏های هنری،خلاقیت را پرورش‏ می‏دهند. دانش‏ آموزان‏ از طریق فعالیت‏های هنری،تخیل،حل‏ مشکلات،تفکر مستقل و تصمیم‏ گیری را تجربه‏ می‏کنند.آن‏ها احساس غرور و افتخار می‏کنند.

هنر به آنان نکاتی را پیرامون سنن و فرهنگ‏هایی که به جامعهء ما شکل داده‏ اند، می‏ آموزد تا میراث فرهنگی کشورمان و سایر کشورها را بشناسد و به آن‏ها ارج‏ بگذرانند.

یکی از راه‏هایی که سبب می‏شود،کودکان و نوجوانان هنرهای زیبا را درک کنند و از آن لذت‏ ببرند،«کارعملی»است.حداقل نیمی از آموزش‏ هنر باید به فعالیت‏های عملی،خلق و اجرا اختصاص یابد.مانند نقاشی،طراحی،مجسمه‏ سازی‏ ، کادوپیچی و..

 به این منظور کارگاهی تحت عنوان (هنر در کتابخانه ) پنج شنبه ها به صورت یک هفته در میان برگزار میگردد و اعضای هنرمند کتابخانه با شرکت در این کارگاه هنر و توانمندی های خود را به اشتراک می گذارند .

از جمله آموزش و کار عملی (هنر جعبه سازی و تزیین هدیه ها) می باشد که توسط عضو نوجوان و فعال کتابخانه خانم مریم ترکستانی به دیگر اعضای کتابخانه آموزش داده شد نکته مورد توجه در این آموزشها کتاب محور بودن آنهاست که در آموزش جعبه سازی و تزیین هدیه ها از دو کتاب دنیای هنر ( جعبه های کادویی) و کتاب تزیین هدیه ها (کادوپیچی) استفاده شد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: