خاطرات پوستر صدقه کتابجذاب همسر یک فرمانده در پشت جبهه!کتاب این هفته کتابی با موضوع دفاع مقدس اس

 

 

خاطرات پوستر صدقه کتابجذاب همسر یک فرمانده در پشت جبهه!
کتاب این هفته کتابی با موضوع دفاع مقدس است. «دختر شینا» داستان زندگی عاشقانه «قدم‌خیر محمدی» با شهید حاج ستار ابراهیمی است که می‌تواند سحر هزاران عشق مثلثی و مربعی سریال‌های صداوسیما و فیلمفارسی‌های سینمای امروز را برملا کند.
کتابی جذاب، خوش خوان، با اتفاقاتی جالب از زندگی دختری که در روستا متولد می شود، بزرگ می کند و ازدواج می کند. و شاید هم تا نیمه های کتاب خبری از جنگ و انقلاب نیست. گویا زندگی یک آدم عادی روستایی را می خوانید که خالی از لطف هم نیست البته!
ویژگی های دیگری که باعث پرفروشی و استقبال از آن شده است در کنار جذابیت های متنی، جلدهای جدید این سری از کتاب های سوره، قطر نه چندان قطور که شاید یکی دو روزه بتوانید آن را مطالعه کنید و قیمت حدوداً متوسط آن است.
جذابیت های که گاه تا نیمه های داستان و گاه تا پایان داستان مجهول می مانند. اینکه «شینا» به چه معناست؟ و یا چرا قدم خیر همسر صمد ابراهیمی است و ستار برادر صمد است که زودتر هم شهید می شود و … .

مطالعه این کتاب فوق العاده را مخصوصاً به خانم ها توصیه می شود! این کتاب چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه با ۳۰% تخفیف(۴۵۰۰تومان) از کتابستان متروی شهدا تهیه کنید.
مطالب بیشتر برای مطالعه کتاب را در همین سایت مطالعه کنید: «برملاکننده سحر ساحران» و « روی دیگر سکه «دا»».



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: خاطرات پوستر صدقه کتابجذاب همسر یک فرمانده در پشت جبهه!کتاب این هفته کتابی با موضوع دفاع مقدس است «دختر شینا» داستان زندگی عاشقانه «قدم‌خیر محمدی» با شهید حاج ستار ابراهیمی است که می‌تواند سحر هزاران عشق مثلثی و مربعی سریال‌های صداوسیما و فیلمفارسی‌های سینمای امروز را برملا کند کتابی جذاب، خوش خوان، با اتفاقاتی جالب از زندگی دختری که در روستا متولد می شود، بزرگ می کند و ازدواج می کند و شاید هم تا نیمه های کتاب خبری از جنگ و انقلاب نیست گویا زندگی یک آدم عادی روستایی را می خوانید که خالی از لطف هم نیست البته! ویژگی های دیگری که باعث پرفروشی و استقبال از آن شده است در کنار جذابیت های متنی، جلدهای جدید این سری از کتاب های سوره، قطر نه چندان قطور که شاید یکی دو روزه بتوانید آن را مطالعه کنید و قیمت حدوداً متوسط آن است جذابیت های که گاه تا نیمه های داستان و گاه تا پایان داستان مجهول می مانند اینکه «شینا» به چه معناست؟ و یا چرا قدم خیر همسر صمد ابراهیمی است و ستار برادر صمد است که زودتر هم شهید می شود و … مطالعه این کتاب فوق العاده را مخصوصاً به خانم ها توصیه می شود! این کتاب چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه با ۳۰% تخفیف(۴۵۰۰تومان) از کتابستان متروی شهدا تهیه کنید مطالب بیشتر برای مطالعه کتاب را در همین سایت مطالعه کنید: «برملاکننده سحر ساحران» و « روی دیگر سکه «دا»»