کلاسهای تابستانی 95
تاريخ : 8 / 4 / 1395 | 7:44 | نويسنده : قربانی

 

 

 
 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مسئول کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر جوکار از توابع شهرستان ملایر بیان داشت: با توجه به پایان سال تحصیلی و لزوم پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در سنین کودک و نوجوان، کتابخانه عمومی شهدای گمنام اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن (تجوید، روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و حفظ) و کلاس آموزش طراحی و نقاشی نموده است.
اعظم اکبری، گفت: مربیان این کلاس‌ها از مربیان ماهر بسیج خواهران شهر جوکار انتخاب شده‌اند که با توجه به لزوم جذب مخاطب دائمی کتابخانه‌های عمومی، این امر می‌تواند در امر اعتمادسازی مخاطبین موثر باشد.
وی تصریح کرد: کلاس‌های تابستانی با موضوعات هنری، همواره در تحریک ذوق و گرایش به محیط‌های فرهنگی از جمله کتابخانه‌ها نقش ویژه‌ای داشته‌اند.
مسئول کتابخانه عمومی شهدای گمنام، بیان داشت: کلاس‌های قرآنی و دینی نیز انگیزه والدین و خانواده‌ها را دو چندان نموده و راهگشای حضور فرزندان آنها در کتابخانه‌ها خواهد بود.
اکبری در پایان با اعلام اینکه ثبت‌نام در این دوره‌ها رایگان است، افزود: تنها شرط حضور در این کلاس‌ها، عضویت در کتابخانه است که سبب جذب گروه کودک و نوجوان شده‌است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: